Christy’s tips to Live More
Christy’s tips to Live More
NYHED BLUE THERAPY CREAM-IN-OIL
LIVE MORE
TIME IS ON YOUR SIDE
Biotherm
EN NÆRENDE ANTI-AGE CREME
Biotherm
Biotherm NYHED
BLUE THERAPY CREAM-IN-OIL
En nærende anti-age creme til kvinder med normal til tør hud, der hjælper med at reducere synlige alderstegn. Allerede fra den første dag er hudbarrieren styrket. Selv tør hud opleves glattere og friskere.
At meditere dagligt kan hjælpe dig til at få en strålende smuk hud.

Når du er stresset, nervøs eller går gennem en vanskelig tid, kan det have uønskede resultater på din hud. Fem minutter med meditation hver dag er nok til, at du og din hud bliver mere afslappet og smuk.

3 gode meditationsteknikker
Trin 1: Fokuser på dit åndedræt:
Begynd i en siddende position. Start med at koncentere dig om dit åndedræt. Tag dybe indåndinger og mærk efter, hvordan din krop føles ved hver indånding og udånding.
Trin 2: Fokuser på et objekt:
En god måde at få fokus væk fra hverdagens stress og jag er at koncentrere al din opmærksomhed på et enkelt objekt. For eksempel, når du sidder ved dit skrivebord, kan du fokusere på en kuglepen eller en kop. Se på objektet og fortsæt indtil du finder dig selv stirrende ud i luften uden at tænke på noget.
Trin 3: Fokuser på hver en kropsdel:
Læg dig ned, luk øjnene og begynd at fokusere på forskellige dele af din krop. Sørg for, at dine åndedrag er dybe og regelmæssige. Koncentrer dig om, hvordan dit hoved føles, dine ører, øjne, nakke og skuldre føles. Fortsæt med øvelsen  for alle kropsdele indtil du når dine fødder. Målet med øvelsen er at lytte til kroppen og bedre forstå, hvordan den har det.

Livet skal nydes og 80/20 reglen tillader dig netop dette.

Det hele handler om mådehold. 80/20 princippet fungerer ved, at du spiser sundt og lever aktivt 80% af tiden og nyder og slapper af de resterende 20% Balancen er nøglen: Glem kalorieregnskabet, drop de store krav til dig selv og lad være med at overdrive indtaget af søde sager. Reglen er simpel og mange mennesker har taget den til sig, selv kendte, modeller og fitness-instruktører.

Værd at huske på:

Find ud af, hvad der fungerer for dig. Den bedste måde at holde sig til 80/20 princippet er ved at prøve forskellige kombinationer for at afgøre, hvilken løsning passer bedst til dig. På den måde er det nemmere at overholde og gøre til en livsstil.

Mad bør gøre dig glad. Det du spiser bør få dig til at smile. Når du spiser sundt, skal du være opmærksom på at vælge sunde, farverige og smagsfulde ingredienser af god kvalitet, som stimulerer dine sanser og giver næring til din krop.

 

Er det muligt at undgå sukker i 3 dage?

Hvad har ketchup, brød og bananer til fælles? Sukker.
Det er skjult i dressing, sneget ind i mandelmælk og findes selv i drikkeyoghurt. Hvad med at prøve en 3-dages sukker detox for at mærke forskellen af en hverdag ud

Reglerne:
I 3 dage skal alt sukker elimineres fra kosten, inklusiv honning, syltetøj og frugt, så din krop vænner sig fra at crave sødt.

Hvad skal du tilføje i din indkøbskurv?Vær opmærksom på at fylde godt op med grøntsager og bælgfrugter. Andre gode varer er linser, brune ris, kylling, avokado, bønner, quinoa, nødder og æg.

Efter din detox kan du langsomt genindføre frugt og andet naturligt sukker i dine måltider.

Lær hvordan du naturligt kan udglatte fine linjer med FACE LOVE FITNESS

Træning af dit ansigt øger blodcirkulationen, ligesom vi kender det fra almindelig træning af kroppen. Lav øvelserne 1-3 gange om ugen, og du vil kunne se og mærke, at du stråler mere end nogensinde! Et godt tip er at integrere dem i din træningsrutine, så du laver dem før eller efter din normale træning.

Trin 1: Start ved halsen og bevæg dig langsomt opad – halsen skal udglattes og hagen og kæben skal defineres. Mundvigen skal trækkes ud og ned, imens du skubber din hage fremad. Gør det 10 gange. Gentag 3 gange i alt.

Trin 2: Placer dine fingerspidser ved det yderste hjørne af dine øjne. Træk forsigtigt mod dine templer. Knib øjnene sammen. Gentag 5-10 gange.

Trin 3: Træk din næseryg opad imens du holder dine øjenbryn. Træk dine øjenbryn og din næsetip nedad samtidig. Hold og gentag 5 gange.

Skønhedsrutine som en gudinde med grøn te

Trin 1: Start med at lave en kop af din yndlings grøn te og nyd en stille stund for dig selv (TIP! kog vand til ca. 3 kopper). At drikke grøn te er godt for dit stofskifte og din hud takket være antioxidanterne, der findes i teen.

Trin 2: Fjern al din makeup med makeupfjerner og rens derefter dit ansigt.

Trin 3: Hæld resten af det kogende vand i en stor skål. Læg en tepose eller nogle løse teblade i og lad det trække i et par minutter. Når teen har trukket, læg et håndklæde over dit hoved, og hold ansigtet over skålen. Lad dampen fra den grønne te virke i 10 minutter. Varmen vil åbne dine porer og neutralisere frie radikaler samt lindre irriteret hud og udbrud.

Trin 4: Dup dit ansigt med et håndlæde, så det er tørt og påfør din ynglingsansigtsmaske i den anbefalede tid. Fjern masken og luk dine porer igen ved at rense din hud med koldt vand.

Trin 5: Det sidste trin er at påføre skintonic, serum, fugtgivende creme og din yndlingsøjencreme.

Store ting kommer i små pakker. Kiwien er en lille frugt, men den er sprængfyldt med vitaminer og næringsstoffer.

Kiwien hjælper dig ikke kun med at føle dig sundere, men den kan også få dig til at føle dig smukkere. Her er 4 fantastiske fordele:

Hjælper med fordøjelsen: Næste gang du har lyst til noget sødt, så spis en kiwi. Det er en god kilde til fibre, og enzymerne i frugten hjælper med at nedbryde din mad, så du kan fordøje det hurtigere.

Lavere blodtryk: Kiwier har et højt indhold af kalium, som balancerer elektrolytter og regulerer blodtrykket – det er også en god kilde af lutein, en antioxidant, der bekæmper frie radikaler.

Forbedrer din søvn: Du kan øge kvaliteten af din søvn ved at spise to kiwier om aftenen én time inden sengetid. De har et højt indhold af serotonin, og ifølge undersøgelser kan det hjælpe med at nedsætte niveauet af stress og angst og på den måde forbedre din søvn. Og vi ved alle, hvad en god nats søvn kan gøre for din hud!

Giver dig smukkere hud med masser af glød: Kiwier er fyldt med C-vitamin, og giver ca. 273% af den daglige anbefalede mængde, hvilket er meget højere end appelsiner! C-vitamin styrker ikke kun dit immunforsvar, men hjælper også med at producere kollagen, der holder huden blød og glat.

God kvalitetscreme er fantastisk for din hud, men hvis du vil sikre, at din hud har en flot glød, så skal der også arbejdes indefra. Her er vores bedste tips til at øge kollagen på en naturlig måde:

Frisk luft, motion og meditation: Stresshormonet kortisol nedbryder kollagen. Hvis du sørger for, at træning og meditation er en del af din daglige rutine, vil det hjælpe med at sænke niveauet af kortisol, og du vil dermed få mere ungdommelig hud.

Beskyt dig selv fra solens stråler: UVA-stråler kan penetrere dybt ned i hudens lag og ødelægge kollagen. Husk at bruge produkter med SPF dagligt for at beskytte mod UV-stråler.

Masser dit ansigt: Giv dig selv en daglig ansigtsmassage ved at påføre din ansigtsserum og/eller ansigtscreme i opadgående strøg. Det vil øge blodcirkulationen i dit ansigt og hjælpe med at stimulere kollagenproduktionen.

Tilføj madvarer med magnesium til din kost: Bananer, sødkartoffel og røde kidneybønner indeholder alle magnesium. C-vitamin anbefales også, hvis man vil øge kollagenniveauet, spis derfor gerne frugter som appelsiner, grapefrugt og ananas dagligt.

Skru ned for dit sukkerindtag: En sukkerdetox kan hjælpe din krop med at skille sig af med affaldsstoffer og vænne dine smagsløg til at foretrække rigtig mad igen. En af de største fordele ved at fjerne sukker fra din kost er, at din hud vil blive flottere, og du vil få færre urenheder.

Lær hvordan du kan få en flot glød med FACE LOVE FITNESS

Få mest muligt ud af øvelserne ved at påføre din daglige fugtcreme inden.

Trin 1: Lav en knytnæve med den ene hånd. Læg din anden hånd ovenpå, så du laver en platform. Lad din hage falde ned mod dit bryst – aktiver alle dine muskler. Lav 3 sæt af 5 gange.

Trin 2: Placer dine hænder lige over dine øjenbryn. Mens du påfører modstand, løfter du dine øjenbryn op mod din hårgrænse. Du skulle gerne kunne mærke, at dine muskler i panden aktiveres. Gentag 5-10 gange.

Trin 3: Placer dine hænder på dine kinder. Din pegefinger skal være lige under dine nederste vippekant. Imens du påfører modstand, kniber du øjnene sammen og aktiverer musklerne i dine kinder. Mærk presset mod dine fingre. Hold og gentag 5 gange.

Modellernes hemmeligheder til en smuk glød

Fjern al makeup – grundigt: For at sikre, at alt makeup er helt væk er der mange modeller, der renser huden to gange. Først bruger de en makeupfjerner, derefter en ansigtsrens og til sidst en skintonic.

Masser og giv fugt: Huden har det bedst, når den er gemmenfugtet. Modeller ved det, og derfor drikker de rigeligt med vand i løbet af dagen og bruger cremer, der giver deres hud masser af fugt. For at øge blodcirkulationen giver de sig selv mini massager, når de påfører deres creme. Se vores ansigtsøvelser og lær, hvordan du kommer i gang!

Eksfolier: For at undgå tør hud eksfolierer modeller deres kroppe, ansigter og læber regelmæssigt. Det fjerner døde hudceller og giver en glat hudoverflade.

SPF beskyttelse: Vil du have ungdommelig hud med masser af glød, er det vigtigt at bruge solcreme hver dag – selv når det ikke er strandvejr! Modeller bruger det ofte og tager det på flere gange dagligt!

Hold dig aktiv: Regelmæssig træning er ikke kun godt for din form, det udrenser også din krop for affaldsstoffer og får din puls op. Hvis træning er nyt for dig, kan du begynde med at gå en rask tur et par gange om ugen, tage trapperne, når du kan komme til det, stige af bussen et par stop før og gå resten af vejen og på den måde implementere ekstra aktivitet, når det er muligt i din hverdag.

Få fyldigere hud med FACE LOVE FITNESS

Gør dine hudpleje produkter endnu mere effektive ved at følge dette mini ansigtstræningsprogram. Skift mellem de 3 øvelser hver uge for at få de bedste resultater.

Trin 1: Tryk let ned med dine fingre på dine øjenlåg – giv derefter slip. Dette vil lysne øjenområdet og udfylde fine linier. Gentag 5-10 gange.

Trin 2: Træk øjenbrynene fra hinanden med dine fingerspidser imens du presser øjenbrynene sammen. Du skulle gerne kunne mærke muskler i dine øjenbryn spænde. Hold og gentag 5 gange.

Trin 3: Lav en trutmund og press læberne mod din pegefinger. Skift mellem at presse læberne mod pegefingeren og smile så bredt du kan med lukket mund. Hold i 5 sekunder. Gentag 5-10 gange.

ER DU KLAR TIL AT COACHE DIN HUD?
DELTAG I VORES HUD COACHING PROGRAM
MEDITER DIG TIL UDSTRÅLING
80/20 REGLEN OG HVORDAN DU LEVER EFTER DEN
SUKKER DETOX PÅ 3 DAGE
ANSIGTSTRÆNING #1: UDGLAT
HVORFOR DU BØR BRUGE GRØN TE I DIN RENSERUTINE
4 FANTASTISKE FORDELE VED KIWIFRUGTEN
DE BEDSTE TIPS TIL AT ØGE DIT KOLLAGENNIVEAU NATURLIGT
ANSIGTSTRÆNING #2: GLØD
HEMMELIGHEDERNE BAG EN SMUK GLØD
ANSIGTSTRÆNING #3: FYLDIGHED
UDFORSK HISTORIEN BAG MARINE CONNECTUM
Efter 8 års forskring er denne ingrediens valgt blandt 700 potentielle ingredienser.
UDFORSK HISTORIEN BAG MARINE CONNECTUM
Efter 8 års forskring er denne ingrediens valgt blandt 700 potentielle ingredienser.